مشاوره خصوصی سئو با علی حسینی

مشاوره سئو در سئولب چگونه است؟

اغلب کسب و کارها در چگونگی اجرای استراتژی‌های سئو و مارکتینگ دچار تردید می‌شوند و می‌خواهند نیازهایشان درک شود و به راحتی به پاسخ پرسش‌هایی که دارند برسند. برای برطرف کردن این نیاز شما به یک مشاور نیاز پیدا می‌کنید تا بتواند در کنار آن که مشکلات مسیر شما را گوشزد کند، بلکه با توجه به تجربه و مهارتی که دارد بتواند بهترین تصمیم را برای اجرای استراتژی در راستای رسیدن به اهداف شما پیشنهاد دهد.

سئولب در این مسیر شما را تنها نمی‌گذارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا با کادر مجربی که متشکل از متخصصین خبره در حوزه سئو و بازاریابی هستند به درک دغدغه شما بپردازد. تنها کافیست به تجربه‌ای که نتیجه سال‌ها تلاش مستمر ماست اعتماد کنید و با توجه به کارنامه‌هایی که در زمینه‌های کاری متفاوت داریم تصمیم گیری کنید.

مشاوران ما در چه پروژه هایی بودند؟

یک مشاور سئو چه وظایفی دارد؟

مسئولیت‌ها و شرح وظایف مشاور SEO پیچیدگی‌هایی از جنس بازاریابی را در بر می‌گیرد. ثابت شده که در طول زمان استفاده از تجربیات یک مشاور منجر به دستیابی به نتایج ماندگار در موتور جستجو و بهبود نرخ کلیک مشتری می‌شود. به طور کلی شرح وظایف یک مشاور SEO مواردی مثل آنالیز سایت شما، بررسی جایگاه کیوردهای شما و بررسی عملکرد نتایج موتور جستجو، تجزیه و تحلیل لینک‌های ورودی می‌باشد.

از مهم‌ترین مسائلی که یک مشاوره سئو به آن تسلط دارد راهنمایی و انتقال تجربه است که می‌تواند یک کسب و کار را از رکود و عدم رشد کافی نجات دهد. توصیه‌های مشاوران SEO همگی در راستای کسب ترافیک ارگانیک بیشتر در موتورهای جستجو است و در واقع کسب جایگاه بالاتر در رتبه بندی موتور جستجو که منجر به افزایش نرخ کلیک و بازدید می شود.

یک مشاور سئو روی استراتژی محتوا و همچنین کلمات کلیدی مهارت و تمرکز کافی دارد. سنگ بنای مجموعه سئولب ایجاد مهارت و تجربه در متخصصین سئو است مهارت‌های استراتژیک و تحلیلی و تفکر انتقادی سبب می‌شود که یک مشاوره سئو بیشتر در راستای رفتار و قصد کاربر قدم بردارد و تنها به اصول مشخص سئو پایبند نباشد. داشتن توجه دقیق به الگوریتم گوگل و رقبا در دستور کار یک مشاور سئو است.

چه زمانی از مشاور در سئو استفاده کنید؟

بسیاری از موارد کسب و کارها برای رشد و افزایش فروش خود درون باتلاقی میفتند که بیرون آمدن از آن کار چندان ساده‌ای نیست. یا حتی کسب و کارهایی هستند که می‌خواهند سهم بازار بیشتری کسب کنند و می‌خواهند تمرکز خود را روی کیوردهای استراتژیک بگذارند.

مشکلات فنی از قبیل محتواهای تکراری، افزایش و بهبود سرعت لود سایت، برطرف کردن خطاهای Redirect، افزایش نرخ کلیک، اصلاح نقشه سایت‌های نادرست، رفع خطاهای 404، رفع خطای کنونیکال، Canibalization، افزایش بازدید و ترافیک صفحه، کاهش زمان بانس ریت و… جزو مواردی است که صاحبین کسب و کارها به مشاوران سئو در سئولب مراجعه می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که پیش از آنکه وبسایت شما با خطایی روبه رو شود تا باعث افت رتبه آن در موتور جستجو شود، از تجربه و راهنمایی‌های مشاوران SEO استفاده کنید تا جلوی ضرر را هرچه زودتر بگیرید.

چرا از خدمات مشاوره SEO استفاده کنید؟

بسیاری از کسب و کارها با پیاده سازی استراتژی‌های کلان و خرد، دچار اشتباهات بزرگی می‌شوند که شاید حتی همان لحظات توجه کسی را جلب نکند. اما کافیست از دیدگاه و آنالیز فردی با دانش و متخصص به دستاوردهایتان نگاهی بیندازید، اینجاست که احساس به ایجاد تغییرات اساسی در فرایند خود می‌کنید.

مشاوره سئو در سئولب چه ویژگی‌هایی دارد؟

از مزیت‌های مشاوره گرفتن برای سئو داشتن برنامه منظم و منسجم برای انجام فرایند است. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید که در جستجوی بهتر شدن عملکرد سایت، بازدید، نرخ کلیک و… هستید، استفاده کردن از تخصص و تجربه مشاورین سئو گزینه‌ای ساده روی میز شماست.

جلسات مشاوره در سئولب می تواند به صورت منظم یا موردی برگزار شود. در صورتیکه شما نیاز به مشاوره ساعتی یا موردی داشته باشید بهتر است تا قبل از جلسه مشاوره اطلاعات مورد نیاز ( به عنوان مثال اطلاعات سرچ کنسول ) و سوالات خود را دسته بندی و جمع آوری کنید و برای ما ارسال کنید تا بتوانید از زمان مشاوره خود به بهترین نحوه استفاده کنید.

در جلسات مشاوره ماهانه نیز داشتن نظم در اجرای یک استراتژی همیشه حرف اول را می‌زند، و ما مفتخریم به اینکه تیم متخصصین سئو در سئولب در اجرای نظم و برنامه ریزی و همچنین ارائه گزارش‌های هفتگی و ماهانه از وضعیت سایت شما به خوبی عمل می‌کنند. همین مساله سبب شده که درخواست مشاوره سئو از سئولب به مراتب بیشتر شود.

خدمات سئو در سئولب شامل چیست؟

خدمات سئو شامل موارد زیادی است و در واقع نیاز شما را برای هر آنچه که برای مشاوره در سئو نیاز دارید برطرف می‌کند. البته که هر وبسایتی با توجه به موقعیت‌‌ها و رقبایی که دارد با شرایط متفاوتی روبرو است، اما آنچه که خدمات سئو در سئولب را ویژه می‌کند این است که متخصصین ما بی تردید با تجربه‌هایی که داشتند می‌توانند به خوبی خواسته‌ها و نیازهای شما را درک کرده تا استراتژی سئو متناسب با کسب و کار شما پیاده سازی کنند و همه اهداف شما را نیز در نظر داشته باشند. لیست خدمات سئو در سئولب به صورت زیر خلاصه شده است:

1. آنالیز دقیق سئو سایت شما

تیم متخصصین سئولب عمیقا به بررسی نحوه عملکرد سایت شما می‌پردازند و در جستجوی فرصت‌ها و زمینه‌های بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. همه جنبه‌های سئو در این بررسی مثل سئو داخلی، سئو خارجی، محتوا، لینک سازی، بهینه سازی طراحی سایت و ساختار سایت پوشش داده می‌شوند.

هر تغییر ایجادشده مورد بررسی قرار می‌گیرد و تیم اجرایی شما را قادر می‌کنیم که در اجرای استراتژی درست به درستی عمل کنند.

۲. برنامه ریزی و کیورد ریسرچ (جستجوی کلمه کلیدی)

در راستای دستیابی به رتبه‌های برتر گوگل و هدایت بازدید از طریق موتورهای جستجو، تحقیق درباره کلمات کلیدی انجام می‌شود تا تعیین کند که برای رتبه بندی بهتر آن کلمات کدام استراتژی سئو منطقی و قابل اجراست.

۳. ارائه نقشه راه منسجم برای موفقیت در جستجو

پس از آنکه آنالیز و بررسی سایت شما به طور همه جانبه به اتمام رسید، تیم مشاوره سئولب برنامه‌ای برای شروع کار مدون کرده و پروپوزالی را در کمترین زمام ممکن برای شما آماده خواهد کرد. در این بخش نقشه راه همراه با اهداف و رتبه بندی فعلی شما مشخص شده و درباره مدت زمان کوتاه یا بلندمدت پروژه هماهنگی لازم انجام می‌شود.

۴. راهنمای اجرای استراتژی سئو

سال‌ها تجربه و تخصص در تیم متخصص سئولب منتظر شماست که در توسعه استراتژی‌های موثر مخصوص کسب و کار شما نقشی سازنده داشته باشد. می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که پس از دریافت مشاوره از سئولب خیالی آسوده برای توسعه و پیاده سازی در خصوص بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشید. چون شما با شنیدن پیشنهادات لازم از سوی تیم ما می‌توانید بدون سوگیری خاصی تصمیم گیری کنید و مسیری که مطابق با اهداف شماست را انتخاب نمایید. یادتان باشد که در این مسیر تنها نیستید.

۵. تجزیه و تحلیل سئو سایت‌های رقیب

اگر سئو را برای سایت خود ضروری می‌دانید به احتمال زیاد رقابت کردن نیز برایتان اهمیت دارد. مشاوران سئو ما به آنالیز رقبای شما می‌پردازند و سعی‌شان بر این است که کاری انجام دهند که براساس توانمندی‌ها و پتانسل‌های مجموعه شما باشد. تاکتیک‌های بهینه سازی صفحه، اینکه روی کدامین کلمات کلیدی کار کنید و کدام را مورد هدف قرار دهید، استراتژی‌های محتوایی و لینک سازی در این مرحله به خوبی بررسی می‌شوند.

پس از نتیجه‌ای که از آنالیز سئو سایت شما و رقبایتان به دست آوردیم می‌توانیم فرصت‌هایی را شکار کنیم که به رتبه بندی بهتر سایت شما منجر شود.

۶. بررسی بک‌لینک‌ها و ساخت لینک‌های با کیفیت بالا

همان‌طور که می‌دانید داشتن بک لینک مخرب می‌تواند به سایت ضربه بدی وارد کند. با استفاده از ابزارهای مختلف، مشخصات و کیفیت بک لینک‌های سایت شما بررسی می‌شود تا تعیین شود، کدام یک از آنها به رتبه بندی سایت شما صدمه می‌زند یا کدام یک کمک می‌کند. پس از تجزیه و تحلیل آنها طرحی برای اصلاح، بهبود و ایجاد لینک‌های باکیفیت به شما ارائه خواهیم داد.

کمپین لینک سازی در این مرحله از کار تعیین می شود و تلاش می‌کند تا از تعداد زیاد لینک بی کیفیت به سمت لینک‌های باکیفیت حرکت کند و شما را در اجرای آن کمک کند.

۷. مشاوره طراحی سایت یا حتی بازطراحی سایت

مهاجرت وب سایت در حالی که موجب افت رتبه در کلمات کلیدی نشود و میزان ترافیک وب سایت شما را به طور چشمگیری کاهش ندهد، یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیر یا صاحب یک کسب و کار است. اگر در حین بازطراحی سایت خود هستید، مشاورین ما در سئولب توصیه‌هایی در خصوص ساختار سایت و محتوای آن در اختیار شما قرار می‌دهند و تمام مسیرها را برای حفظ و ارتقای نتایج گذشته وب سایت برای شما شناسایی و فراهم می‌کنند.

هنگام ریدیزاین یک سایت، مشاور سئو می‌تواند از تکرار اشتباهات فاجعه بار شما جلوگیری کند و باعث افزایش بازدید و رتبه بندی سایت شما شود.

۸. ارائه گزارش تفصیلی و ماهانه از وضعیت سایت

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یک استراتژی سئو موفق، برنامه ریزی و انطباق برنامه با اهداف کسب و کار شماست.

از مزیت‌‌هایی که سئولب برای اولین بار به مشتریان سئو ارائه می‌دهد، گزارش‌های تفصیلی و ماهانه از تمامی فعالیت‌هایی است که روی روند سئو سایت شما انجام شده است. داشتن شفافیت از انجام یک پروژه خواسته تک تک صاحبین کسب و کار است و ما تمامی تلاشمان را برای برطرف کردن این دغدغه کرده‌ایم.

سوالات متداول

جلسات مشاوره می‌تواند به صورت ساعتی از یک ساعت تا هر زمان که لازم دارید در یک ماه برگزار شود و یا اینکه شما می‌توانید از جلسات ماهانه منظم برای راهبری پروژه سئو خود استفاده کنید. این جلسات می‌تواند به صورت حضوری یا بر اثر محدودیت‌های کرونا آنلاین باشد. اگر شما نیازمندی خود را با مشاوران ما در میان بگذارید آنها شما را راهنمایی می‌کنند تا مقرون به صرفه ترین روش را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه شما در چه بخشی از سئوی تکنیکال، لینک سازی، محتوایی و یا استراتژی نیاز به جلسه دارید، ما متخصص خود در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم. و همچنین فرایند SEO پروژه‌ها توسط آقای علی حسینی راهبری می‌شوند.

با توجه به اینکه شما چه روشی برای مشاوره انتخاب می‌کنید هزینه محاسبه و به شما اعلام می‌شود. اگر شما مشاوره ساعتی نیاز داشته باشید هزینه هر ساعت توسط کارشناس ما به شما اعلام می‌شود و در صورتی که بخواهید مشاوره منظم هفتگی و ماهانه داشته باشید، با توجه به اهداف یا KPI هر پروژه قرارداد ثابت دریافت خواهید کرد.