Profile Picture

مدرس: ندا خالقی

زمان برگزاری دوره: برگزاری در چهارشنبه 6 بهمن 1400 ساعت 17:30 الی 19:30

محل برگزاری دوره: هفت تیر خیابان قائم مقام میدان شعاع خیابان خدری بعد از چهارراه سنایی پ31 سالن همایش های یاس .


ابزارهایی برای گزارش‌های حرفه‌ای سئو

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام
حساب کاربری دارید؟ ورود

گزارش نویسی و استفاده درست از ابزار های گزارش نویسی چقدر اهمیت دارد؟

 

  • آموزش رعایت قواعد گزاش نویسی
  • نکاتی که باید در یک گزارش عملکرد سئو آورده شود
  • نکاتی که نباید در گزارش های عملکرد نوشته شود
  • زبان گزارش نویسی در سئو
  • استفاده از ابزارها برای گزارش نویسی
  • استفاده از گوگل آنالیتیکس برای گزارش نویسی
  • استفاده از گوگل سرچ کنسول برای گزارش نویسی
  • استفاده از گوگل دیتا استدیو برای گزارش های آنلاین
  • بازه های زمانی مناسب برای گزارش نویسی
  • تمپلیت آماده گزارش 

چرا استفاده از ابزار درست در گزارش مهم است؟

گزارش های سئو شامل دو بخش می شود : 

  1. گزارش عملکرد
  2. گزارش شروع پروژه 

که در هر کدام از این گزارش ها تعدادی ابزار استفاده می شود که این ابزارها در بخش های مختلف باعث می شود، کارفرما حس بهتری از گزارش سایت خود داشته باشد.

مباحثی که در این رویداد خواهیم گفت : 

از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟

و چه ابزارهایی باعث می شود گزارش ما بهتر به نظر برسد و دیتای لازم را به کاربر برساند .

 

در ابتدای هر پروژه سئو و در قسمت پروپوزال نویسی از تعدادی ابزار استفاده می کنیم که در مجموع گزارش ابتدایی شما به کارفرما را حرفه ای تر و کامل تر می کند. 

این ابزارها شامل چه ابزار هایی هستند؟

ما می توانیم آن ها را به چند بخش تقسیم کنیم: ابزارهای on page و ابزارهای off page 

 

ابزارهای مورد استفاده در سئو on page: 

ابزارهایی همچون gtmetrix و  page speed in site که برای اندازه گیری سرعت و پرفورمنس استفاده می شوند و  rank tracer یا screaming frog و ابزارهای دیگری در این زمینه هستند. ابزارهایی که می توان از آن ها در keyword research  هم استفاده شود مانند  kw finder و keyword planner یا گوگل ترند که همگی ابزارهایی هستند که در سئو on page استفاده می شوند.

در بخش content ابزار دقیقی برای تحلیل محتوای فارسی نداریم که اطلاعات معتبری به ما دهد. 

در این ایونت یاد می گیریم که چه طور برای گزارش کیورد گپ از ابزار alexa استفاده کنیم. 

 

ابزارهای مورد استفاده در سئو off page: 

در این زمینه با Ahref  و moz آشنا خواهید شد و بررسی می کنیم که چه بخش هایی از هرکدام از این ابزارها می تواند به شما کمک کند. 

 

درمجموع داشتن یک پروپوزال حرفه ای و ارائه گزارش های دقیق و منظم میتواند نتایج بهتری در پیشبرد فرایند سئو داشته باشد و شما را به عنوان یک متخصص سئو حرفه ای تر نشان می دهد.  

در کنار همه این ابزارها و مهم تر از هر چیز ابزارهای گوگل هستند :سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس؛ ابزارهای مهمی هستند که دیتای بسیار معتبر و قابل استناد به شما می دهد که شما میتوانید به کارفرمای خود ارائه دهید. 

 

ما در این رویداد تلاش می کنیم تا به کمک ابزارهایی که بیشتر متخصصان سئو به آن دسترسی دارند یک گزارش حرفه ای آماده کنیم که در این فرایند خانم ندا خالقی از تجربیات خود با همکاری با کارفرما برای حاضرین خواهند گفت. 





سوالات متداول یادگیری سئو

آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف سئولب هستید ؟