قیمت دوره: 3,150,000 تومان
Raised circle image

مدرس:

علی حسینی


شروع دوره:

متعاقبا اعلام خواهد شد.


زمان برگزاری دوره:

متعاقبا اعلام خواهد شد.


دریافت سرفصل‌های دوره

دانلود فایل pdf

اگر شما هم با مسیر آموزشی و پرورشی سئولب همراه شده‌اید و علاقه دارید که توانایی و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید در میانه این مسیر با دوره سئو حرفه ای یا SEOPro آشنا می‌شوید.

دوره‌های آموزش سئو دارای سطح بندی متمایزی است که معمولا این سطح بندی در آموزشگاه‌های دیگر انجام نمی‌شود. در این مسیر پس از گذراندن سئوبیس شما می‌توانید دوره سئو پیشرفته را انتخاب کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر شما با مفاهیم اولیه این حوزه آشنایی دارید، تجربه کار در این زمینه دیجیتال مارکتینگ را دارید یا با خودآموزی و مطالعه جدی بر مفاهیم سئو تسلط دارید می‌توانید بدون گذراندن دوره غیر پیشرفته وارد این دوره شوید.

در این دوره فرض بر این است که متقاضیان بر مفاهیم اولیه بهینه سازی و طراحی مبتدی سایت تسلط دارند و با توجه به این، بعد از دوره‌ای کوتاه از مفاهیم پایه ای سئو به مباحث تخصصی که مورد نیاز یک متخصص است، می‌پردازیم.

تمایز این دوره با دوره های دیگر سئو :

در این دوره شما به عنوان یک فرد که صرفاً به سئو علاقه‌مند است، تلقی نمی‌شوید. بلکه شما در این دوره علاقه دارید تا توانایی خود را از دانش سئو افزایش دهید تا یک متخصص حرفه ای شوید و از این توانایی برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی بهتر یا بهبود ورودی های ارگانیک برای کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید.

در دوره سئوپرو شما با جزئیات بیشتری با مفاهیم تکنیکال آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با داشتن یک ساختار مناسب فنی قوی برای یک وب سایت نتیجه ای متفاوت از رقبا دریافت می‌کنید.

اگر یکی از سوالات شما یا کارفرمایانی که با آنها برخورد داشته‌اید این است که روزانه چه تعداد محتوا برای وب سایتم تولید کنم؟

این دوره دقیقا جایی است که به شما می‌آموزد که چگونه با کمک گرفتن از قدرت Technical SEO بهینه ترین استراتژی محتوایی برای موتورهای جستجو و کسب و کار خودتان داشته باشید و از طرز تفکر تولید محتوای بیش از اندازه یا خرید روزانه لینک های خارجی با هزینه‌های بالا بیرون بیایید.

در طول این دوره بهترین روش حل مساله ای که به شما پیشنهاد می شود این است تا یک وب سایت شخصی داشته باشید و آنچه که در جلسات یاد می‌گیرید به صورت واقعی تست کنید تا در طول دوره با چالش های این کار آشنا شوید.

شباهت این دوره با دوره های دیگر سئو :

دوره سئو حرفه ای مخصوص افرادی است که به مفاهیم پایه و ابتدایی سئو تسلط دارند، پس در هر آکادمی که برای یادگیری سئو پیشرفته اقدام می کنید به این نکته توجه داشته باشید که عدم آشنایی شما با مفاهیم اولیه سئو باعث می شود تا بخش عمده ای از مطالب را از دست بدهید و یادگیری به خوبی انجام نگیرد.

هم چنین هر دوره پیشرفته‌ای باید تمام بخش های سئو از جمله On-page SEO و Off-Page SEO سایت را شامل شود و سرفصل های آن بر طبق توصیه های گوگل و پژوهشگران جهانی حوزه تنظیم شود. در دوره SEOPro تلاش شده تا با آگاهی از جدیدترین مباحث سئو سرفصل‌های دوره بر طبق آموزش های معتبر جهانی تنظیم و تدریس شود.

سرفصل های دوره سئو حرفه ای:

 این دوره به 6 بخش تقسیم می‌شود که هریک از این بخش ها از زیر مجموعه های On-page ، Off-page و Content است.

شروع این فرآیند با سئو On-page یا تکنیکال آغاز می شود، چون یک بستر و ساختار مناسب در وب سایت شما می تواند پایه ای مستحکم برای فرآیند بهینه سازی وب سایت شما باشد.

از جمله موارد زیرمجموعه بهینه سازی ساختار می توان به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای بهینه بودن سایت ، ساختار صفحات و ساختار مناسب برای آدرس دهی صفحات اشاره کرد که از مباحث مهم این بخش می باشند.

بخش دوم به بررسی پرفورمنس یک وبسایت می‌پردازد و با کمک ابزارهایی مانند جی تی متریکس و ابزارهایی که در این دوره به شما معرفی می‌شود، می‌آموزید که چگونه عملکرد یک وبسایت را تحلیل کنید و در مورد بهبود شرایط آن تصمیم بگیرید. در این بخش با بهینه کردن تصاویر و فایل ها، بهینه سازی سرور، شبکه انتقال محتوا و بسیاری موارد دیگر آشنا می شوید .

بخش سوم سنجش خوانایی است. سنجش خوانایی در یک وبسایت به بررسی فایل‌های HTML ، بهینه سازی تگ هایی مانند تایتل و تصاویر، متاتگ‌ها ، HTML5 و آشنایی با استراکچر دیتا می‌پردازد.

در دسترس بودن یکی از مهم ترین مباحث مورد و بخش چهارم این دوره آموزشی است. تنظیمات بهینه سرور و استفاده مناسب و منطقی از ریدایرکت‌ها فقط بخش از اطلاعات این بخش است.

اگر منتظر اطلاعات و آموزش های مرتبط با محتوای سئو محور هستید، بخش پنجم از سرفصل‌های این دوره با مبحث استراتژی محتوایی شروع می شود و با تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز، تهیه Keyword Map ، ایجاد Keyword Strategy و شناخت Topic Cluster و نحوه تصمیم‌گیری در مورد ساختار محتوایی مورد نیاز وبسایت یک کسب و کار، ادامه پیدا می کند.

اما بخش آخر و بخشی که برای تعداد زیادی از علاقه مندان سئو مهم و جذاب است لینک‌سازی و متدولوژی لینک گرفتن برای یک وب سایت است. در این بخش شما با روش‌هایی آشنا می‌شوید که مدرس این دوره، مهندس علی حسینی برای وب‌سایت هایی که رتبه برتر گوگل در وب فارسی هستند، استفاده کرده است.

مدرس دوره:

 دوره SEOPro یا سئو حرفه ای توسط مهندس علی حسینی مشاور و متخصص سئو تدریس می شود.

علی حسینی بنیان گذار سئولب و مجموعه گرندیما است که سابقه مدیریت سئو برندهای معتبری مانند دیجی‌کالا و علی بابا را در کارنامه خود دارد و مشاور سئو برندهایی هم چون کیلید، نماوا، داروکده و بسیاری از استارتاپ ها و برندهای ایرانی هست.

برای بررسی بیشتر نمونه‌کارها و آشنایی با مدرس دوره سئو می توانید وب سایت شخصی علی حسینی را مطالعه کنید.


سئو پرو

در مسیر کسب تخصص در سئولب، پس از آموزش مبانی و اصول سئو دوره سئو پرو وجود دارد که هدف آن آموزش سئو به صورت تخصصی و حرفه‌ای به علاقه‌مندان این رشته تخصصی در دیجیتال مارکتینگ است. علاقه‌مندانی که مایل به ادامه مسیر در رشته سئو هستند با شرکت در دوره سئو پرو یا سئو تخصصی به یادگیری مباحث عمیق‌تر به صورت جامع و یکپارچه مشغول می‌شوند. یادگیری موضوعاتی که کم‌تر در محافل مرتبط یا گردهمایی‌ها یا حتی دیگر دوره ها شنیده شده است.

علی حسینی بنیانگذار سئولب مدرس این دوره 36 ساعته است.

این دوره مناسب افرادی است که سئو را به عنوان حرفه و تخصص خود انتخاب کرده یا افرادی که دانش سئو را به صورت ابتدایی داشته و قصد عمیق کردن این دانش را دارند.

همانند دوره SEOBase از سه منظر زیر به موضوع آموزش سئو پرداخته می‌شود:

  •  On Page
  • Content
  • Off Page

 و در نهایت تدوین و پیاده سازی استراتژی مناسب برای شروع به سئو یک سایت آموزش داده خواهد شد.