Raised circle image

مدرس:

سید علی حسینی


شروع دوره:

۲۸ تیر ۱۴۰۰


زمان برگزاری دوره:

دوشنبه‌‌‌‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۹


محل برگزاری:

خیـــابـــان آزادی، ابتدای جاده لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، فضای کار اشتراکی زاویه، اتاق کارگاه زاویه




دریافت سرفصل‌های دوره

دانلود فایل pdf


قیمت دوره: 3,600,000 تومان

اگر شما هم تصمیم گرفته اید در مسیر سئو مستر شدن، سئولب شما را همراهی کند و علاقه مندید تا توانایی و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید ما سئو حرفه ای (SEOPro) را به شما معرفی میکنیم.

آموزش سئو دارای سطح بندی متفاوتی است که معمولا این سطح بندی در آموزشگاه‌های دیگر انجام نمی‌شود. در این مسیر پس از گذراندن سئوبیس شما می‌توانید دوره سئو حرفه ای را انتخاب کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر شما با مفاهیم اولیه این حوزه آشنایی دارید، تجربه کار در این زمینه دیجیتال مارکتینگ را دارید یا با خودآموزی و مطالعه جدی بر مفاهیم سئو تسلط دارید می‌توانید بدون گذراندن دوره مقدماتی وارد این دوره شوید.

در این دوره فرض بر این است که متقاضیان بر مفاهیم اولیه بهینه سازی و طراحی مبتدی سایت تسلط دارند و با توجه به این، بعد از دوره‌ای کوتاه از مفاهیم پایه ای سئو به مباحث تخصصی که مورد نیاز یک متخصص حرفه ای است، می‌پردازیم.

تمایز سئو حرفه ای با دوره های دیگر سئو:

در این دوره شما به عنوان یک فرد که صرفاً به سئو علاقه‌مند است، تلقی نمی‌شوید. بلکه شما در این دوره علاقه دارید تا توانایی خود را از دانش سئو افزایش دهید تا یک متخصص شوید و از این توانایی برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی بهتر یا بهبود ورودی های ارگانیک برای کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید.

در سئو حرفه ای شما با جزئیات بیشتری با مفاهیم تکنیکال آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با داشتن یک ساختار مناسب فنی قوی برای یک وب سایت نتیجه ای متفاوت از رقبا دریافت می‌کنید.

اگر یکی از سوالات شما یا کارفرمایانی که با آنها برخورد داشته‌اید این است که روزانه چه تعداد محتوا برای وب سایتم تولید کنم؟

این دوره دقیقا جایی است که به شما می‌آموزد که چگونه با کمک گرفتن از قدرت Technical SEO بهینه ترین استراتژی محتوایی برای موتورهای جستجو و کسب و کار خودتان داشته باشید و از طرز تفکر تولید محتوای بیش از اندازه یا خرید روزانه لینک های خارجی با هزینه‌های بالا بیرون بیایید.

در طول این دوره بهترین روش حل مساله ای که به شما پیشنهاد می شود این است تا یک وب سایت شخصی داشته باشید و آنچه که در جلسات یاد می‌گیرید به صورت واقعی تست کنید تا در طول دوره با چالش های این کار آشنا شوید.

شباهت این دوره با دوره های دیگر سئو:

سئو حرفه ای مخصوص افرادی است که به مفاهیم پایه و ابتدایی سئو تسلط دارند، پس در هر آکادمی که برای یادگیری سئو پیشرفته اقدام می کنید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که با سئو مقدماتی آشنا نباشید و عدم آشنایی شما با مفاهیم اولیه سئو باعث می شود تا بخش عمده ای از مطالب را از دست بدهید و یادگیری به خوبی انجام نگیرد.

هم چنین هر دوره پیشرفته‌ای باید تمام بخش ها از جمله سئو داخلی یا On-page SEO و سئوی خارجی یا Off-Page SEO و محتوی یا Content را شامل شود و سرفصل های آن طبق توصیه های گوگل و پژوهشگران جهانی حوزه تنظیم شود. در دوره SEOPro تلاش شده تا با آگاهی از جدیدترین مباحث سئو سرفصل‌های دوره بر طبق آموزش های معتبر جهانی تنظیم و تدریس شود.

سرفصل های دوره سئو حرفه ای:

 این دوره به 6 بخش تقسیم می‌شود که هریک از این بخش ها از زیر مجموعه های On-page ، Off-page و Content است.

شروع این فرآیند با سئو On-page یا تکنیکال آغاز می شود، چون یک بستر و ساختار مناسب در وب سایت شما می تواند پایه ای مستحکم برای فرآیند بهینه سازی وب سایت شما باشد.

از جمله موارد زیرمجموعه بهینه سازی ساختار می توان به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای بهینه بودن سایت، ساختار صفحات و ساختار مناسب برای آدرس دهی صفحات اشاره کرد که از مباحث مهم این بخش می باشند.

بخش دوم به بررسی پرفورمنس یک وبسایت می‌پردازد و با کمک ابزارهایی پیشرفته که در این دوره به شما معرفی می‌شود، می‌آموزید که چگونه عملکرد یک وبسایت را تحلیل کنید و در مورد بهبود شرایط آن تصمیم بگیرید. در این بخش با بهینه کردن تصاویر و فایل ها، بهینه سازی سرور، شبکه انتقال محتوا و بسیاری موارد دیگر نیز آشنا می شوید .

بخش سوم سنجش خوانایی است. سنجش خوانایی در یک وبسایت به بررسی فایل‌های HTML ، بهینه سازی تگ هایی مانند تایتل و تصاویر، متاتگ‌ها، HTML5 و آشنایی با استراکچر دیتا می‌پردازد.

در دسترس بودن یکی از مهم ترین مباحث مورد و بخش چهارم این دوره آموزشی است. تنظیمات بهینه سرور و استفاده مناسب و منطقی از ریدایرکت‌ها فقط بخش از اطلاعات این بخش است.

اگر منتظر اطلاعات و آموزش های مرتبط با محتوای سئو محور هستید، بخش پنجم از سرفصل‌های این دوره با مبحث استراتژی محتوایی شروع می شود و با تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز، تهیه Keyword Map ، ایجاد Keyword Strategy و شناخت Topic Cluster و نحوه تصمیم‌گیری در مورد ساختار محتوایی مورد نیاز وبسایت یک کسب و کار، ادامه پیدا می کند.

اما بخش آخر و بخشی که برای تعداد زیادی از علاقه مندان سئو مهم و جذاب است لینک‌سازی و متدولوژی لینک گرفتن برای یک وب سایت است. در این بخش شما با روش‌هایی آشنا می‌شوید که مدرس این دوره، مهندس علی حسینی برای وب‌سایت هایی که رتبه برتر گوگل در وب فارسی هستند، استفاده کرده است.

مدرس دوره:

 دوره سئو حرفه ای توسط مهندس علی حسینی مشاور و متخصص سئو تدریس می شود. علی حسینی بنیان گذار سئولب و مجموعه گرندیما است که سابقه مدیریت سئو برندهای معتبری مانند دیجی‌کالا و علی بابا را در کارنامه خود دارد و مشاور سئو برندهایی هم چون کیلید، نماوا، داروکده و بسیاری از استارتاپ ها و برندهای ایرانی هست. 

برای بررسی بیشتر نمونه‌کارها و آشنایی با مدرس دوره سئو می توانید وب سایت شخصی علی حسینی را مطالعه کنید.

آموزش سئو پیشرفته (سئو پرو)

در مسیر کسب تخصص در سئولب، پس از آموزش مبانی و اصول سئو، دوره سئو حرفه ای وجود دارد که هدف آن آموزش سئو به صورت تخصصی و پیشرفته به علاقه‌مندان این رشته تخصصی در دیجیتال مارکتینگ است.

علاقه‌مندانی که مایل به ادامه مسیر در رشته سئو هستند با شرکت در دوره سئو حرفه ای یا سئوپرو به یادگیری مباحث عمیق‌تر به صورت جامع و یکپارچه مشغول می‌شوند. یادگیری موضوعاتی که کم‌تر در محافل مرتبط، گردهمایی‌ها یا حتی دیگر دوره ها شنیده شده است.

این دوره مناسب افرادی است که سئو را به عنوان حرفه و تخصص خود انتخاب کرده یا افرادی که دانش سئو را به صورت ابتدایی داشته و قصد عمیق کردن این دانش را دارند.

 

همانند دوره SEOBase از سه منظر زیر به موضوع آموزش سئو پرداخته می‌شود:

  • Technical
  • Content
  • Off Page

 و در نهایت تدوین و پیاده سازی استراتژی مناسب برای شروع به سئو یک سایت آموزش داده خواهد شد.

سوالات متداول یادگیری سئو

در دوره سئو پیشرفته شما با جزئیات بیشتری با مفاهیم تکنیکال آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با داشتن یک ساختار مناسب فنی قوی برای یک وب سایت نتیجه ای متفاوت از رقبا دریافت می‌کنید

دوره سئو حرفه ای مخصوص افرادی است که به مفاهیم پایه و ابتدایی سئو تسلط دارند، پس در هر آکادمی که برای یادگیری سئو پیشرفته اقدام می کنید به این نکته توجه داشته باشید که عدم آشنایی شما با مفاهیم اولیه سئو باعث می شود تا بخش عمده ای از مطالب را از دست بدهید و یادگیری به خوبی انجام نگیرد. هم چنین هر دوره پیشرفته‌ای باید تمام بخش های سئو از جمله On-page SEO و Off-Page SEO سایت را شامل شود و سرفصل های آن بر طبق توصیه های گوگل و پژوهشگران جهانی حوزه تنظیم شود. در دوره SEOPro تلاش شده تا با آگاهی از جدیدترین مباحث سئو سرفصل‌های دوره بر طبق آموزش های معتبر جهانی تنظیم و تدریس شود.

این دوره به 6 بخش تقسیم می‌شود که هریک از این بخش ها از زیر مجموعه های On-page ، Off-page و Content است. بخش اول آن سئو on-page، بخش دوم پرفورمنس، بخش سوم سنجش خوانایی، بخش چهارم در دسترس بودن، بخش پنجم استراتژی محتوایی و بخش ششم آن لینک سازی و متدلوژی لینک گرفتن برای یک وب سایت است.

در طول دوره علاوه بر اینکه می‌توانید سوالات خود را در کلاس بپرسید یک گروه تلگرامی هم برای پاسخ دهی به سوالات شما ایجاد ‏می‌شود.

نظرات کاربران

arian
پنجشنبه, 23 اردیبهشت 0

سلام خسته نباشید، شروع دوره سئو مقدماتی و پرو از چه تاریخیه؟همزمان باهمه یا اتمام مقدماتی و سپس شروع پرو؟  تاریخ دقیق هرکدومش رو هم بگید ممنونتون میشم

سئولب در پاسخ به arian
دوشنبه, 27 اردیبهشت 0
نظر :سلام همیشه اول سئو مقدماتی برگزار میشه بعد سئو پرو و در نظر داریم که هرچه زودتر برگزار کنیم و زمان دقیق برگزاری رو اطلاع رسانی می کنیم.
سعیده محمدی
دوشنبه, 06 اردیبهشت 0
سلام و عرض ادب برای افراد شاغل که در روزهای کاری نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، چه برنامه ای دارید؟ مثلا دوره حضوری در آخر هفته، دوره های آنلاین و ... ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سئولب در پاسخ به سعیده محمدی
شنبه, 11 اردیبهشت 0
نظر :سلام سعیده عزیز تمام تلاشمون بر این هست که بتونیم برای این دسته از افراد هم کلاس در نظر بگیریم انشالله در آینده اطلاع رسانی می‌کنیم. اما اغلب کلاس سئو حرفه‌ای به طور تعاملی برگزار میشه و به حضور در کلاس احتیاج داره اما امیدواریم بتونیم برای شما هم شرایط رو مهیا کنیم ممنونیم از شما
حمید خانی
چهارشنبه, 18 فروردین 0
سلام چند تا سوال داشتم اول اینکه ساعت برگزاری کلاس ها چه زمانی است؟ چند روز در هفته دوم اینکه کل مدت زمان دوره چقدر هست؟ سوم اینکه مواردی که در سیلابس دوره جلوشون عنوان only seolabb نوشته شده به چه معنی هست یعنی در این دوره تدریس نمیشوند؟ چهارم اینکه دوره پروزه هم داره؟ و مدرک داده میشه؟ و مورد اخر اینکه دوره حضوری هست یا آنلاین؟
سئولب در پاسخ به حمید خانی
شنبه, 21 فروردین 0
نظر :با سلام دوره سئو پرو یا سئو حرفه‌ای ۹ جلسه است و روزهای دوشنبه برگزار میشه در واقع یک روز در هفته است. این دوره با دوره سئولب متفاوت است و آنچه در سرفصل های دوره میبینید که نوشته seolab only سرفصل هایی هستند که در دوره سئولب برگزار می شوند نه در سئو پرو. در رابطه با سوالتون که مدرک داده میشه خیر مدرک داده نمیشه اما به خوبی شما رو آماده بازار کار میکنه. همچنین در این دوره یعنی سئو حرفه ای هیچ پروژه ای داده نمیشه همچنین دوره سئو حرفه ای با توجه به تعاملی بودنش و تکنیکی بودن، به صورت حضوری برگزار میشه
محمد
پنجشنبه, 30 بهمن 99
سلام میخاستم تشکر کنم از آقای حسینی که دانش و تجربیات ارزشمندشون رو با ما به اشتراک گذاشتند . به نظر من کلاس عالی بود و بار علمی و تجربی زیادی داشت . سر فصل موضوعات مشخص شده بود و استاد خیلی خوب و به زبان ساده مطالب رو منتقل کردند . من خیلی چیزا تو این دوره یاد گرفتم . خیلی کلاس با روحیه و شادی داشتیم و واقعا دلم نمیخاست تموم بشه . تنها ایرادی که میتونم از کلاسم بگیرم مدت دوره سو پرو هست که البته برای کسی که عاشق سئو باشه هر قدر هم که با استاد حسینی کلاس برداره بازم کمه .
محمد
چهارشنبه, 29 بهمن 99
سلام به گروه سئو پرو و استاد حسینی میخاستم تشکر کنم از آقای حسینی که دانش و تجربه ارزشمندشون رو با بچه ها به اشتراک گذاشتند . به نظر من دوره خوبی بود ولی تنها ایرادی که میتونم بگیرم مدت زمان دوره بود . واقعا هر جلسه برای من اونقدر بار علمی داشت که دوست نداشتم تموم بشه . البته برای کسی که عاشق سئو باشه هر قدر هم که با آقای حسینی وقت بگزرونه بازم کمه .
نسیم
سه شنبه, 14 بهمن 99
کلاس خیلی خوب بود و مطالب خیلی مفیدی تدریس شد. مطالبی که از زبان افراد دیگه ای که خودشان را در این حوزه مدعی می دانند، نشنیدم. از اقای حسینی و همکارانشون قدردانی میکنم و یه خسته نباشید عرض میکنم خدمتشون

نظر تازه ای ثبت کنید

در حالتی که وارد سایت شده باشید درج کامنت منجر به کسب امتیاز در کلاب می شود