Profile Picture

مدرس: تقی مولوی

زمان برگزاری دوره: 2 شهریور ساعت ۱۷.۳۰ الی ۱۹‌.۳۰

محل برگزاری دوره: شریعتی نرسیده به سه راه معلم ساختمان اتوشناس طبقه چهارم


اشتباهات رایج سئو کاملا تجربه محور

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام
حساب کاربری دارید؟ ورود

طبق برنامه های گذشته، ایونت های ماهانه سئولب در اولین چهارشنبه هر ماه برگزار می شود و شهریور ماه آقای تقی مولوی متخصص و مشاوره سئو که حدود ۱۱ سال سابقه فعالیت در بخش سئو داشتند؛ از تجربیات خود در طول این سالها خواهد گفت.

سالها تجربه آقای مولوی در حوزه کار بر روی سایت های خبری، باعث شده تجربیات خیلی خوبی در حوزه رسانه ها داشته باشند. براساس همین تجربیات و کار کردن با رسانه های بزرگ مثل خبرگزاری فارس ، افکار نیوز یا سایت ۵۰۴۰ و همین طور سایت های کوچکی مانند خدمات پزشکی اطلاعات زیادی به دست آوردند.

بعضی از این موارد اشتباهات کشنده و خطرناکی بود که در گذشته بر روی این سایت ها انجام شده بود و بعضی از این اشتباهات به صورت روش های رایج بین متخصصان سئو رواج دارد.

اما تجربه یکی از افراد با سابقه در این زمینه نشان داده است که باید از آن ها دوری کرد.

آقای تقی مولوی بنیان گذار آژانس اینتنت و محتوا مارکتینگ در این دورهمی می خواهند از تجربیات سال ها همکاری در رسانه هایی که ترافیک بالایی داشتند با ما صحبت کنند، که خیلی ارزشمند است.

در تمام ایونت های سئولب ما تلاش می کنیم تا تمام عناوین آموزشی که در مورد آنها صحبت می شود به تجربیات مدرس دوره گره خورده باشد. چون شما می توانید نکات آموزشی را با شرکت در کلاس و خرید دوره های آموزشی یاد بگیرید اما انتقال تجربه ارزش خیلی بیشتری دارد.

سوالات متداول یادگیری سئو

آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف سئولب هستید ؟