Profile Picture

مدرس: امین هاشمی

زمان برگزاری دوره: چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰  الی ۲۰:۰۰

محل برگزاری دوره: شریعتی نرسیده به سه راه معلم ساختمان اتوشناس طبقه چهارم


تکنیک های رتبه گرفتن با محتوا به تنهایی!

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام
حساب کاربری دارید؟ ورود

 شما از چه روشی برای رسیدن به رتبه های بهتر در صفحات گوگل استفاده می کنید؟ در منابع زیادی که در وب سایت های مرجع سئو مطالعه کردید و آموزش های معتبر در این حوزه دیده اید که سئوی تکنیکال، آن پیج سئو و لینک سازی همه در کنار یکدیگر به رسیدن شما در اهدافتان کمک میکند. اما تا به حال شده روشی دیگر را امتحان کنید؟

در این رویداد که در کنار آقای امین هاشمی متخصص و مشاور سئو هستیم، آقای هاشمی از تجربیات خود خواهند گفت و از رویکردی جدید به این موضوع خواهند پرداخت. 

یکی از مهم ترین بخش های سئو ، استفاده درست از محتوا و پیاده سازی یک استراتژی بهینه محتوایی است. این رویکرد تنها به مرحله نوشتن محتوای متنی ختم نمی شود بلکه در تمام مسیر از انتخاب کلمات کلیدی گرفته تا کار با ابزارهای نام آشنایی همچون کیورد ( keyword planner ) و ( ٰkeywordtool ) به شما نشان می دهد که چگونه با این شیوه بتوانید بهترین جایگاه را برای کلمات کلیدی هدف خود به دست آوردید، بدون اینکه نیاز به هزینه برای خرید بک لینک داشته باشید. 

 

در این رویداد آقای هاشمی یک پروژه واقعی را در چندین مرحله و با استفاده از همین روش در این ایونت پیش میبرد تا به صورت عملی با تکنیک های رتبه گرفتن تنها با محتوا آشنا شوید.

 

سوالات متداول یادگیری سئو

آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف سئولب هستید ؟