Profile Picture

مدرس: علی حسینی

زمان برگزاری دوره: یکشنبه‌ و سه‌شنبه‌ ساعت 18 الی 20

محل برگزاری دوره: این دوره آنلاین برگزار خواهد شد


دوره سئو پرو (آنلاین)

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام
حساب کاربری دارید؟ ورود

اگر شما هم با مسیر آموزشی و پرورشی سئولب همراه شده‌اید و علاقه دارید که توانایی و مهارت‌های خود را در زمینه سئو افزایش دهید در میانه این مسیر با دوره آموزشی سئوپرو آشنا می‌شوید. 

دوره‌های آموزشی سئو در سئولب دارای سطح بندی متمایزی است که معمولا این سطح بندی در آموزشگاه‌های دیگر انجام نمی‌شود. در این مسیر پس از گذراندن سئو بیس یا سئو مقدماتی شما می‌توانید دوره سئو پیشرفته را انتخاب کنید. البته ذکر این نکته ضروری است که اگر شما با مفاهیم مقدماتی سئو آشنایی دارید، تجربه کار در این زمینه دیجیتال مارکتینگ را دارید یا با خودآموزی و مطالعه جدی بر مفاهیم مقدماتی سئو تسلط دارید می‌توانید بدون گذراندن دوره سئو بیس وارد این دوره شوید.

 

در این دوره فرض بر این است که متقاضیان بر مفاهیم اولیه سئو و طراحی مبتدی سایت تسلط دارند و با توجه به این بعد از دوره‌ای کوتاه از مفاهیم پایه ای سئو به مباحث تخصصی که مورد نیاز یک متخصص سئو است، می‌پردازیم.

 

 

تمایز این دوره با دوره های دیگر سئو :

در این دوره شما به عنوان یک فرد که علاقه‌مند است تا با سئو آشنا شود، تلقی نمی‌شوید. بلکه شما در این دوره علاقه دارید تا توانایی خود را از دانش سئو افزایش دهید تا یک متخصص سئو حرفه ای شوید و از این توانایی برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی بهتر در زمینه سئو یا بهبود ورودی های ارگانیک برای کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید.

در دوره سئوپرو شما با جزئیات بیشتری با مفاهیم سئو تکنیکال آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با داشتن یک ساختار مناسب فنی و تکنیکال قوی برای یک وب سایت نتیجه ای متفاوت از رقبا دریافت می‌کنید.

اگر یکی از سوالات شما یا کارفرمایانی که با آنها برخورد داشته‌اید این است که روزانه چه تعداد محتوا برای وب سایتم تولید کنم؟ دوره سئوپرو دقیقا جایی است که به شما می‌آموزد که چگونه با کمک گرفتن از قدرت سئو تکنیکال بهینه ترین استراتژی سئو محتوایی برای کسب و کار خودتان داشته باشید و از طرز تفکر تولید محتوای بیش از اندازه یا خرید روزانه لینک های خارجی با هزینه‌های بالا بیرون بیایید.

در طول این دوره بهترین روش حل مساله ای که به شما پیشنهاد می شود این است تا یک وب سایت شخصی داشته باشید و آنچه که در جلسات یاد می‌گیرید به صورت واقعی تست کنید تا در طول دوره با چالش های این کار آشنا شوید.

 

شباهت این دوره با دوره های دیگر سئو :

دوره سئو پیشرفته مخصوص افرادی است که به مفاهیم پایه و ابتدایی سئو تسلط دارند، پس در هر آکادمی که برای یادگیری سئو پیشرفته اقدام می کنید به این نکته توجه داشته باشید که عدم آشنایی شما با سئو مقدماتی باعث می شود تا بخش عمده ای از مطالب را از دست بدهید و یادگیری به خوبی انجام نگیرد.

هم چنین هر دوره سئو پیشرفته ای باید تمام بخش های سئو از جمله سئو داخلی و سئو خارجی سایت را شامل شود و سرفصل های آن بر طبق توصیه های گوگل و پژوهشگران جهانی حوزه سئو تنظیم شود. در دوره سئو پرو تلاش شده تا با آگاهی از جدیدترین مباحث سئو سرفصل‌های دوره بر طبق آموزش های معتبر جهانی تنظیم و تدریس شود.

 

 

سرفصل های دوره :

 

 این دوره به 6 بخش تقسیم می‌شود که هریک از این بخش ها از زیر مجموعه های سئو on-page ، سئو off-page و content یا محتوای سئو محور است.

 

شروع این فرآیند با سئو on-page یا سئوتکنیکال آغاز می شود، چون یک بستر و ساختار مناسب در وب سایت شما می تواند پایه ای مستحکم برای فرآیند بهینه سازی وب سایت شما باشد. از جمله موارد زیرمجموعه بهینه سازی ساختار می توان به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای فرایند سئو ، ساختار مناسب برای صفحات سایت و ساختار مناسب برای آدرس دهی صفحات اشاره کرد که از مباحث مهم این بخش می باشند.

 

بخش دوم به بررسی پرفورمنس یک وب سایت می پردازد و با کمک ابزارهایی مانند جی تی متریکس و ابزارهایی که در این دوره به شما معرفی می شود، می آموزید که چگونه عملکرد یک وب سایت را تحلیل کنید و در مورد بهبود شرایط آن تصمیم بگیرید. در این بخش با بهینه کردن تصاویر و فایل ها، بهینه سازی سرور ، شبکه انتقال محتوا و بسیاری موارد دیگر آشنا می شوید .

 

بخش سوم سنجش خوانایی است. سنجش خوانایی در یک وب سایت به بررسی فایل های HTML ، بهینه سازی تگ هایی مانند تایتل و تصاویر، متاتگ ها ، HTML5 و آشنایی با استراکچر دیتا می پردازد.

 

در دسترس بودن یکی از مهم ترین مباحث مورد نیاز سئو و بخش چهارم این دوره آموزشی است. تنظیمات بهینه سرور و استفاده مناسب و منطقی از ریدایرکت ها فقط بخش از اطلاعات این بخش است.

 

اگر منتظر اطلاعات و آموزش های مرتبط با محتوای سئو محور هستید، بخش پنجم از سرفصل های این دوره با مبحث استراتژی محتوایی شروع می شود و با تحقیق کلمات کلیدی ، آنالیز کلمات کلیدی ، تهیه keyword map ، ایجاد keyword strategy و شناخت topic cluster و نحوه تصمیم گیری در مورد ساختار محتوایی مورد نیاز وب سایت یک کسب و کار، ادامه پیدا می کند.

 

اما بخش آخر و بخشی که برای تعداد زیادی از علاقه مندان سئو مهم و جذاب است لینک سازی و متدولوژی لینک گرفتن برای یک وب سایت است. در این بخش شما با روشی آشنا می شوید که مدرس این دوره، مهندس علی حسینی برای وب سایت هایی که رتبه برتر گوگل در وب سایت های فارسی زبان هستند ، استفاده کرده است.

 

 

مدرس دوره سئوپرو :

 دوره سئوپرو یا سئو حرفه ای توسط مهندس حسینی مشاور و متخصص سئو تدریس می شود.

علی حسینی بنیان گذار سئولب و مجموعه گرندیما است که سابقه مدیریت سئو برندهای معتبری مانند دیجی کالا و علی بابا را در کارنامه خود دارد و مشاور سئو برندهایی هم چون کیلید، نماوا، داروکده و بسیاری از استارتاپ ها و برندهای ایرانی هست.

برای بررسی بیشتر نمونه کارها و آشنایی با مدرس دوره سئو می توانید وب سایت شخصی علی حسینی را مطالعه کنید. 

سوالات متداول یادگیری سئو

آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف سئولب هستید ؟