با سلام منسایتمو تازه راه اندازی کردم متوجه شدم گوگل تنها دوصفحه از سایتمو ایندکس کرده و URL صفحه هات نوشته های دیگه منو ایندکس نمیکنه با اینکه Test live میگه که این نوشته ها در گوگل هست و سبز هم میشه و کاملا تایید میکنه ، همچنین جایی خوندم که ممکنه بخاطر عدم وجود Robots.txt باشه که اینم انجام دادم سایت مپ معتبر هم گذاشتم همه این کار هارو کردم و در نهایت پیوند های یکتای سایتمم تغییر دادم ببینم افاقه میکنه یا نه ( منظور canonical بودن یو آر ال ) باز هم بقیه صفحات با اینکه درخواست ایندکسی میدم بعد گذشت چند روز هم ایندکس نمیکنه راهنمایی میکنید ؟

2 پاسخ

1400:02:27 04:43:19

آخرین پاسخ از امیرحسین شمس 1401/01/22

Avatar

سلام.در مورد ایندکس نشدن صفحات چند نکته وجود داره.

اولین مورد این هستش که توی سایت های جدید و تازه تاسیس معمولا این مورد دیر ایندکس شدن صفحات طبیعی هستش که با رعایت یکسری موارد میشه این مورد رو بر طرف کرد.

مورد بعدی این هستش که به طور کلی مدتی هستش که گوگل کیفیت صفحات رو با دقت بیشتری برای ایندکس کردن بررسی میکنه و حتی برای مدتی هستش که مراجع سئو از اینکه گوگل توی ایندکس صفحات به مشکل خورده صحبت میکنن.

اما به طور کلی یه تعداد راهکار برای سریع تر ایندکس شدن صفحات وجود داره، اول اینکه سعی کنید لینک سازی داخلی خوب و اصولی ای داشته باشید توی سایتتون و چک کنید که همه صفحات توی سایت مپ قرار گرفتن.

و سعی کنید ادرس صفحات تون رو توی سوشال های معتبر اشتراک بزارید و از سایت های ایندکسر کمک بگیرید تو ابتدای مسیر.

1401:01:22 06:29:17

Avatar

سلام

سرعت ایندکس سایت جدیدا به محتوا هم مربوط شده

یعنی شما اگه محتوای کم یا فقیری داشته باشید، ایندکستون دیر انجام میشه یا اصلا انجام نمیشه

بنابراین دقت کنید که صفحاتتون حتما حداقل 200 300 کلمه محتوا داشته باشه تا گوگل اون بودجه لازم برای خزش رو بذاره

1401:01:22 06:29:17

افزودن پاسخ

forum::locale.forum.login-for-submit

forum::locale.forum.enter-site
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف سئولب هستید ؟