فرصت باقی مانده تا رویداد ۱۰ مرداد

روز

ساعت

دقیقه

ثانیه

84,600

انتخاب نام دامنه

72,300

ویدئو آموزشی

8:2

هاست یا سرور

145,350

ویدئو آموزشی

16:9

وب سرور چیست با ذکر چند مثال

108,750

ویدئو آموزشی

12:5

چه زبان برنامه نویسی مناسب وب است؟

107,100

ویدئو آموزشی

11:54

URL SEF چیست؟

371,280

ویدئو آموزشی

29:28

کنونیکال چیست؟

100,200

ویدئو آموزشی

11:8

ریدایرکت چیست و چرا از آن استفاده می‌کنیم؟

19,650

ویدئو آموزشی

2:11

ریدایرکت بوسیله کلاد فلیر

85,995

ویدئو آموزشی

7:21

ریدایرکت بوسیله وب سرور

86,760

ویدئو آموزشی

8:2

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی Back end

48,510

ویدئو آموزشی

3:51

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی front-end

24,750

ویدئو آموزشی

2:45

ریدایرکت chain و ریدایرکت loop چیست؟

122,700

ویدئو آموزشی

13:38

لینک به صفحه‌ای که خود ریدایرکت می‌شود

42,660

ویدئو آموزشی

3:57

تفاوت ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲

45,450

ویدئو آموزشی

5:3

برای ریدایرکت کامل دامنه از کدام ریدایرکت استفاده کنیم؟

31,050

ویدئو آموزشی

3:27

ریدایرکت تعداد زیادی صفحه چگونه است

106,800

ویدئو آموزشی

11:52

ریدایرکت حجم بالا بوسیله فایل csv و htaccess

15,210

ویدئو آموزشی

2:18

صفحه کاستوم ۴۰۴ چیست؟

42,900

ویدئو آموزشی

4:46

آیا از کاراکترهای فارسی در URL استفاده بکنیم؟

80,100

ویدئو آموزشی

8:54

خطای soft 404

117,000

ویدئو آموزشی

12:59

کنیبال چیست چطور رفعش کنیم

123,150

ویدئو آموزشی

13:41

رفع کنیبالیزیشن به روش Promote و Demote

50,850

ویدئو آموزشی

5:39

مفهوم AJAX چیست و چطور کار می‌کند

73,350

ویدئو آموزشی

8:9

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

34,500

ویدئو آموزشی

3:50

فایل htaccess چیست و چه می‌کند؟

108,600

ویدئو آموزشی

12:4

دایمنشن Search appearance

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای کسانی مناسب است که علاقه به یادگیری و بهبود مهارت‌های سئو دارند، از مبتدی‌ها تا حرفه‌ایان. اگر شما یک وب‌سایت دارید و می‌خواهید رتبه آن را بهبود دهید، یا اگر به عنوان یک بازاریاب دیجیتال تمام جنبه‌های سئو را درک کنید، این دوره به شما کمک خواهد کرد. همچنین، اگر شما یک توسعه‌دهنده وب هستید و می‌خواهید وب‌سایت‌های بهینه شده بسازید، این ویدیوها به شما در توسعه مهارت‌های سئوتکنیکال کمک خواهد کرد.

در این اپیزود چه چیزهایی یاد میگیریم؟

در این از قسمت از دوره ما با مفهوم search appearancre آشنا میشویم و کار با فیلتر های مختلف سرچ کنسول را یاد میگیریم.

در گوگل سرچ کنسول، "Search Appearance" به معنای ظاهر نتایج جستجو در نتایج گوگل است. این بخش از گوگل سرچ کنسول به وبمسترها اجازه می‌دهد تا مشخص کنند چگونه صفحات وب سایت آنها در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. این می‌تواند اطلاعات مهمی برای بهینه‌سازی سئو و بهبود نمایش نتایج وب سایت در گوگل باشد.

برای دسترسی به بخش "Search Appearance" در گوگل سرچ کنسول، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد حساب گوگل خود در گوگل سرچ کنسول شوید: Google Search Console.

انتخاب وب‌سایت مورد نظر خود از لیست وب‌سایت‌های مرتبط با حساب گوگل شما.

در منوی سمت چپ، بخشی با عنوان "Enhancements" یا "Enhancements > Search Appearance" (وابسته به نسخه جدید گوگل سرچ کنسول) را انتخاب کنید.

در اینجا می‌توانید اطلاعاتی در مورد نمایش و تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی گوگل برای وب سایت خود مشاهده کنید و تغییراتی که ممکن است برای بهینه‌سازی وب سایت انجام دهید را مشاهده کنید. این اطلاعات می‌توانند شامل نقشه سایت، نمایه‌سازی موبایل، ارائه دهنده اطلاعات، ساختار داده، ویژگی‌های وبمستر و موارد دیگر باشند.