87,600

انتخاب نام دامنه

72,300

ویدئو آموزشی

8:2

هاست یا سرور

145,350

ویدئو آموزشی

16:9

وب سرور چیست با ذکر چند مثال

108,750

ویدئو آموزشی

12:5

چه زبان برنامه نویسی مناسب وب است؟

107,100

ویدئو آموزشی

11:54

URL SEF چیست؟

371,280

ویدئو آموزشی

29:28

کنونیکال چیست؟

100,200

ویدئو آموزشی

11:8

ریدایرکت چیست و چرا از آن استفاده می‌کنیم؟

19,650

ویدئو آموزشی

2:11

ریدایرکت بوسیله کلاد فلیر

85,995

ویدئو آموزشی

7:21

ریدایرکت بوسیله وب سرور

86,760

ویدئو آموزشی

8:2

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی Back end

48,510

ویدئو آموزشی

3:51

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی front-end

24,750

ویدئو آموزشی

2:45

ریدایرکت chain و ریدایرکت loop چیست؟

122,700

ویدئو آموزشی

13:38

لینک به صفحه‌ای که خود ریدایرکت می‌شود

42,660

ویدئو آموزشی

3:57

تفاوت ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲

45,450

ویدئو آموزشی

5:3

برای ریدایرکت کامل دامنه از کدام ریدایرکت استفاده کنیم؟

31,050

ویدئو آموزشی

3:27

ریدایرکت تعداد زیادی صفحه چگونه است

106,800

ویدئو آموزشی

11:52

ریدایرکت حجم بالا بوسیله فایل csv و htaccess

15,210

ویدئو آموزشی

2:18

صفحه کاستوم ۴۰۴ چیست؟

42,900

ویدئو آموزشی

4:46

آیا از کاراکترهای فارسی در URL استفاده بکنیم؟

80,100

ویدئو آموزشی

8:54

خطای soft 404

117,000

ویدئو آموزشی

12:59

کنیبال چیست چطور رفعش کنیم

123,150

ویدئو آموزشی

13:41

رفع کنیبالیزیشن به روش Promote و Demote

50,850

ویدئو آموزشی

5:39

مفهوم AJAX چیست و چطور کار می‌کند

73,350

ویدئو آموزشی

8:9

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

34,500

ویدئو آموزشی

3:50

فایل htaccess چیست و چه می‌کند؟

108,600

ویدئو آموزشی

12:4

چند نمونه ساده KPI در سئو

در این اپیزود چه چیزی آموزش داده می شود؟

در ابتدا به بررسی ویژگی هایی که هدف ها باید داشته باشند وبرای تعیینKPI در سئو سایت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم می پردازیم در انتها یک مورد را به عنوان نمونه مورد بررسی قرار می دهیم.

این قسمت برای چه کسانی مناسب است؟اهمیت یادگیری آن:

مدیران عالی سازمان: مدیران ارشد سازمان مسئولان اصلی تعیین و تعریف اهداف کلان سازمان هستند.آنها باید ویژگی های KPI را بر اساس اهداف کلان سازمان تعیین کنند و تضمین کنند که KPI ها به اندازه کافی متناسب با استراتژی و اهداف سازمان انتخاب شوند.

مدیران بخش ها و واحدها:مدیران بخش ها و واحدها مسئولان تعیین و انتخاب KPIهای مرتبط با بخش یا واحد خود هستند.آنها باید ویژگی های هر KPI را بر اساس نیازهای بخش خود مشخص کنند و تصمیم گیری های مرتبط با پایش و اندازه گیری KPIها را انجام دهند.

مدیران بازاریابی و دیجیتال:در دنیای بازاریابی دیجیتال مدیران بازاریابی و دیجیتال مسئول تعیین KPIهای مرتبط با راهبردهای تبلیغاتی ،ترافیک و تبدیل به مشتری هستند.آنها باید ویژگی های KPIهای مرتبط با تبلیغات آنلاین ،نرخ ترافیک و نرخ تبدیل را بر اساس اهداف بازاریابی تعیین کنند.

مدیران عملیات و تحلیل داده:مدیران عملیات و تحلیل داده باید مسئولان تعیین و اجرای فرآیندهای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای پایش و اندازه گیری KPIها باشند.آنها باید معیارهای کلیدی برای هرKPIرا تعیین کنند.