انتخاب نام دامنه

72,300

ویدئو آموزشی

8:2

هاست یا سرور

145,350

ویدئو آموزشی

16:9

وب سرور چیست با ذکر چند مثال

108,750

ویدئو آموزشی

12:5

چه زبان برنامه نویسی مناسب وب است؟

107,100

ویدئو آموزشی

11:54

URL SEF چیست؟

371,280

ویدئو آموزشی

29:28

کنونیکال چیست؟

100,200

ویدئو آموزشی

11:8

ریدایرکت چیست و چرا از آن استفاده می‌کنیم؟

19,650

ویدئو آموزشی

2:11

ریدایرکت بوسیله کلاد فلیر

85,995

ویدئو آموزشی

7:21

ریدایرکت بوسیله وب سرور

86,760

ویدئو آموزشی

8:2

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی Back end

48,510

ویدئو آموزشی

3:51

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی front-end

24,750

ویدئو آموزشی

2:45

ریدایرکت chain و ریدایرکت loop چیست؟

122,700

ویدئو آموزشی

13:38

لینک به صفحه‌ای که خود ریدایرکت می‌شود

42,660

ویدئو آموزشی

3:57

تفاوت ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲

45,450

ویدئو آموزشی

5:3

برای ریدایرکت کامل دامنه از کدام ریدایرکت استفاده کنیم؟

31,050

ویدئو آموزشی

3:27

ریدایرکت تعداد زیادی صفحه چگونه است

106,800

ویدئو آموزشی

11:52

ریدایرکت حجم بالا بوسیله فایل csv و htaccess

15,210

ویدئو آموزشی

2:18

صفحه کاستوم ۴۰۴ چیست؟

42,900

ویدئو آموزشی

4:46

آیا از کاراکترهای فارسی در URL استفاده بکنیم؟

80,100

ویدئو آموزشی

8:54

خطای soft 404

117,000

ویدئو آموزشی

12:59

کنیبال چیست چطور رفعش کنیم

123,150

ویدئو آموزشی

13:41

رفع کنیبالیزیشن به روش Promote و Demote

50,850

ویدئو آموزشی

5:39

مفهوم AJAX چیست و چطور کار می‌کند

73,350

ویدئو آموزشی

8:9

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

34,500

ویدئو آموزشی

3:50

فایل htaccess چیست و چه می‌کند؟

108,600

ویدئو آموزشی

12:4

URL inspection چیست؟

در Google Search Console، "URL Inspection" یک ابزار است که به وبمستران اجازه می‌دهد تا جزئیات فنی در مورد یک URL خاص را بررسی کنند. این ابزار به وبمستران کمک می‌کند تا مشکلات مرتبط با نمایش صفحات وب در نتایج جستجوی گوگل را شناسایی و رفع کنند. به طور خاص، "URL Inspection" این قابلیت را فراهم می‌کند:

 

1. وضعیت نمایش در نتایج جستجو (Indexing Status): شما می‌توانید بررسی کنید که Google آیا یک صفحه را در فهرست جستجو خود قرار داده است یا خیر، و اگر هم قرار داده باشد، مشاهده کنید که آیا هنوز فهرست شده است یا خیر.

2. وضعیت پویش (Crawling Status): شما می‌توانید بررسی کنید که Google آیا به درستی به صفحه شما پویش کرده است یا خیر، و اگر هم کرده باشد، زمان آخرین پویش را ببینید.

3. نمایش مشکلات جستجو (Search Issues): اگر هر گونه مشکلی با نمایش صفحه شما در نتایج جستجو وجود داشته باشد (مانند مشکلات مربوط به ایندکسینگ یا سئو)، "URL Inspection" این مشکلات را نشان می‌دهد.

4. تغییرات زمان به روزرسانی (Last Update): شما می‌توانید ببینید که Google آخرین باری که اطلاعات صفحه شما را به‌روز کرده است چه زمانی بوده است.

با استفاده از این ابزار، وبمستران می‌توانند فعالیت‌های مختلف مرتبط با صفحات وب خود را مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که صفحات آن‌ها به درستی توسط موتور جستجوی گوگل شناسایی و نمایش داده می‌شوند.