86,730

انتخاب نام دامنه

72,300

ویدئو آموزشی

8:2

هاست یا سرور

145,350

ویدئو آموزشی

16:9

وب سرور چیست با ذکر چند مثال

108,750

ویدئو آموزشی

12:5

چه زبان برنامه نویسی مناسب وب است؟

107,100

ویدئو آموزشی

11:54

URL SEF چیست؟

371,280

ویدئو آموزشی

29:28

کنونیکال چیست؟

100,200

ویدئو آموزشی

11:8

ریدایرکت چیست و چرا از آن استفاده می‌کنیم؟

19,650

ویدئو آموزشی

2:11

ریدایرکت بوسیله کلاد فلیر

85,995

ویدئو آموزشی

7:21

ریدایرکت بوسیله وب سرور

86,760

ویدئو آموزشی

8:2

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی Back end

48,510

ویدئو آموزشی

3:51

ریدایرکت بوسیله برنامه نویسی front-end

24,750

ویدئو آموزشی

2:45

ریدایرکت chain و ریدایرکت loop چیست؟

122,700

ویدئو آموزشی

13:38

لینک به صفحه‌ای که خود ریدایرکت می‌شود

42,660

ویدئو آموزشی

3:57

تفاوت ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲

45,450

ویدئو آموزشی

5:3

برای ریدایرکت کامل دامنه از کدام ریدایرکت استفاده کنیم؟

31,050

ویدئو آموزشی

3:27

ریدایرکت تعداد زیادی صفحه چگونه است

106,800

ویدئو آموزشی

11:52

ریدایرکت حجم بالا بوسیله فایل csv و htaccess

15,210

ویدئو آموزشی

2:18

صفحه کاستوم ۴۰۴ چیست؟

42,900

ویدئو آموزشی

4:46

آیا از کاراکترهای فارسی در URL استفاده بکنیم؟

80,100

ویدئو آموزشی

8:54

خطای soft 404

117,000

ویدئو آموزشی

12:59

کنیبال چیست چطور رفعش کنیم

123,150

ویدئو آموزشی

13:41

رفع کنیبالیزیشن به روش Promote و Demote

50,850

ویدئو آموزشی

5:39

مفهوم AJAX چیست و چطور کار می‌کند

73,350

ویدئو آموزشی

8:9

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

34,500

ویدئو آموزشی

3:50

فایل htaccess چیست و چه می‌کند؟

108,600

ویدئو آموزشی

12:4

تیپ های شخصیتی مخاطبین

این ویدیو برای چه کسانی مناسب است؟

این اپیزود برای کسانی مناسب است که علاقه به یادگیری و بهبود مهارت‌های ارتباطی دارند، از مبتدی‌ها تا حرفه‌ایان.همچنین اگر شما یک توسعه‌دهنده وب هستید و می‌خواهید وب‌سایت‌های بهینه شده بسازید، این ویدیو به شما برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو وبکار گیری مهارت‌های soft skillکمک خواهد کرد.

در این اپیزود چه چیزی یاد می گیریم؟

انواع تیپ شخصیتی مخاطبین که شامل:

تیپ شخصیتی آرام: این گروه از مخاطبان بیشتر متمرکز بر جستجوی اطلاعات و مطالعه‌ی محتوای مفید و کاربردی هستند. آنها بیشتر به دنبال راهکارهای مشکلات خود هستند و بیشتر به دنبال روش‌های بهینه برای رسیدن به اهدافشان می‌گردند.

تیپ شخصیتی فعال: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال کسب اطلاعات و خرید محصولات هستند. آنها به دنبال فرصت‌هایی هستند که می‌توانند به آنها کمک کند تا به اهداف خود برسند و در حال تحقق آنها هستند.

تیپ شخصیتی خلاق: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال محتوای جذاب و خلاقانه هستند. آنها به دنبال ایده‌های جدید و نوآورانه هستند و بیشتر به دنبال محتوایی هستند که تجربه‌ی متفاوتی را برایشان به ارمغان بیاورد.

تیپ شخصیتی اجتماعی: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال ارتباط با دیگران و اشتراک گذاری تجربیات هستند. آنها بیشتر به دنبال فعالیت‌هایی هستند که باعث افزایش تعاملات اجتماعی و ارتباطات بین افراد می‌شود.

تیپ شخصیتی تحلیلی: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع هستند. آنها به دنبال تحلیل و بررسی اطلاعات هستند و بیشتر به دنبال مطالبی هستند که به آنها کمک می‌کند تا به نتایج دقیق‌تری برسند.