-
بخش 1 عمومی
-
بخش 2 فنی - معماری
-
بخش 3 محتوا
-
بخش 5 محتوا - معماری
-
بخش 6 فنی - دسترسی
-
بخش 7 محتوا - وب معنایی
-
بخش 8 راهبری پروژه
-
بخش 9 فنی - راندمان
تیپ های شخصیتی مخاطبین
تیپ شخصیتی آرام: این گروه از مخاطبان بیشتر متمرکز بر جستجوی اطلاعات و مطالعهی محتوای مفید و کاربردی هستند. آنها بیشتر به دنبال راهکارهای مشکلات خود هستند و بیشتر به دنبال روشهای بهینه برای رسیدن به اهدافشان میگردند.
تیپ شخصیتی فعال: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال کسب اطلاعات و خرید محصولات هستند. آنها به دنبال فرصتهایی هستند که میتوانند به آنها کمک کند تا به اهداف خود برسند و در حال تحقق آنها هستند.
تیپ شخصیتی خلاق: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال محتوای جذاب و خلاقانه هستند. آنها به دنبال ایدههای جدید و نوآورانه هستند و بیشتر به دنبال محتوایی هستند که تجربهی متفاوتی را برایشان به ارمغان بیاورد.
تیپ شخصیتی اجتماعی: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال ارتباط با دیگران و اشتراک گذاری تجربیات هستند. آنها بیشتر به دنبال فعالیتهایی هستند که باعث افزایش تعاملات اجتماعی و ارتباطات بین افراد میشود.
تیپ شخصیتی تحلیلی: این گروه از مخاطبان بیشتر به دنبال دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع هستند. آنها به دنبال تحلیل و بررسی اطلاعات هستند و بیشتر به دنبال مطالبی هستند که به آنها کمک میکند تا به نتایج دقیقتری برسند.
-
محمد رضا حبیب پور
1402:06:31 08:15:32صدا خیلی ضعیفه خش داره انگار
نظرات